PANAS: Pasangan GAY buat projek di tapak parking KLCC?



Ada sorang pembaca blog gua hantar gambar ni.. Katanya, gambar ni diambil di tempat parking KLCC.. Betul atau tak, wallahualam..

Kalau betul lah benda ni berlaku di Malaysia, memang luarbiasa beb.. Inilah kebebasan yang selama ni puak-puak pembangkang inginkan..

Kebebasan bersuara.., kebebasan hak manusia.., kebebasan beragama.., dan juga kebebasan seksual serta kebebasan memilih pasangan..

Dulu kita tak pernah dengar pasal perkara-perkara macam ni.. Kalau ada pun.., ianya terpencil dan tersembunyi beb..

Tapi sejak Pakatan wujud dan mula berani bersuara dikepalai oleh Anwar, kita semua berhadapan dengan gejala tak bermoral ni..

Di Malaysia, ramai anak muda sudah terjebak dengan gejala LGBT. Kelab-kelab, spa dan rumah urut gay beroperasi secara tertutup dalam apa yang dianggap sebagai gerakan gay underground.

Internet turut menjadi senjata bagi golongan gay untuk mempromosi kegiatan dan budaya golongan tersebut menerusi laman web tertentu.

Kalau dahulu lelaki dan wanita boleh ditangkap kerana berkhalwat, tapi apa tindakan pihak berkuasa agama jika sesama lelaki bersekedudukan?

Masalahnya sekarang, sesiapa yang sokong LGBT akan diangkat sebagai hero.

Golongan berkenaan sanggup melakukan apa sahaja bagi mempertahankan kehidupan homoseksual dorang, termasuklah menyokong sesapa yang mampu halalkan nafsu golongan tersebut..



~ * ~

Sahabat-Gunung: Artikel mengenai Pemimpin Gay Dalam UMNO tersebut tidak dapat diterbitkan pada jam 3am nie.... ada masalah teknikal, namun CONFIRM dapat dikeluarkan pada jam 8 pagi ini  (AHAD: 18 Mac 2012). Harap maaf.
Tags: ,

About author

Curabitur at est vel odio aliquam fermentum in vel tortor. Aliquam eget laoreet metus. Quisque auctor dolor fermentum nisi imperdiet vel placerat purus convallis.

0 Komen

Post a Comment