Peserta Anti-Lynas Kecut Telor... Tak Jadi Ke PWTC


Wahhh.. Tadi bukan main hebat peserta Anti-Lynas ... Kononnya nak gegar PWTC, tapi dalam perjalanan ke PWTC, telor depa jadi kecuttt..

Kenapa yer?

Terkini, depa dah balik ke Dataran... Kakakaka....

Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.
Tags:

About author

Curabitur at est vel odio aliquam fermentum in vel tortor. Aliquam eget laoreet metus. Quisque auctor dolor fermentum nisi imperdiet vel placerat purus convallis.

7 Komen

  1. Adik Zu poki**k
    6:18 PM

    Puak-puak China DAP ni mana ada berani melainkan kalau boleh gunakan Melayu bodoh dan India mabuk jer. Yang dok kalut dengan polis masa Bersih itu hari pun mana ada yang mata sepet, semuanya Melayu gian dan stone dengan candu Anu jer.

  2. cina babi tak kenal dek untung

  3. Anonymous
    8:36 PM

    sebab itu meka nak isa dan undang2 pencegahan yg lain di hapuskan, meka boleh buta apa pun tanpa sekatan, meka lupa penjenayah ganas pun serupa. tp bila jenayah keganasan byk di lapurkan, meka pandai bising, otak udang, syabas pada Pak Lah sebab dia mahu kebebasan , ketelusan yg dia akhirnya ta mampu kontrol dan terpaksa di turunkan..ini jasa ke" Bijaksanaan" beliau..

  4. Mana ada cina yg rajin buat DEMO. Tapi cinacina berok mak yey anti lynas tu dah panas pasal orang melayu punya kilang.. Itu je alhamdulilah orang melayu dari pelbagai parti tak sokong dlm rombongan tersebut .. Klau ada memang betulah Tan Sri P Ramlee kata" PENCACAI ANGKAT NAJIS ..ditambah... TAIKBABI.

  5. Suruh Bomba standby .... tak ikut arahan utk bersurai tembak aje dgn air wangi dari sungai kat PWTC tu... menyusahkan org aje langau2 hijau nie....

    Dia org nie dah tak ada kerja lain ke, asyik2 demo...menyampah betul laaaa....

  6. ..Hati hati dengan kumpulan kumpulan seperti ini.

    Mereka bukan sahaja memalukan negara dimata dunia malah bertujuan menarik kuasa asing untuk masuk campur didalam hal ehwal negara kita.

    Sekiranya tindakan mereka ini dipatahkan oleh pihak polis dengan menggunakan kekerasan seperti di Mesir, Libya, Sudan dan sebagainya, sudah pasti dunia akan melihat mereka sebagai terinaya dan dan diatas dasar HAK ASASI MANUSIA dunia barat, khususnya Amerika yang menganggap mereka sebagai Polis Dunia, akan merasa diundang untuk menyediakan pihak pengamannya disini.

    Maka akan bermulalah episod baru bagi negara kita yang tercinta ini...

Post a Comment