Anuar Hamzah- Aku Bukan Tabur Pasir Dalam Periuk Nasi Ko Tapi Aku Menjaga & Mempertahankan Rumah UMNO .....



Alhamdulillah, akhirnya apa yang aku pendam sejak sekian lama dapat juga aku luahkan di sini, setelah ko petik nama aku hari ini dalam FB ko …

Hari nie aku nak jawab tuduhan jahat sahabat aku nie, saudara Anuar Hamzah …. Yang menuduh aku sebagai menabur pasir dalam periuk nasinya ….. Dan selepas mendoakan BN Hancur dalam PRU13, dia nak jadi orang pertama yang hulur sedekah kepada aku ….

Takpelah bro…. lebih baik ko pergi sedekah kepada anak-anak yatim, orang-orang susah lagi baik….. aku tak nak sedekah orang yang sombong macam ko nie ….

Bro, kenyataan ko mengatakan aku tabur pasir dalam periuk nasi pada ko nie satu tuduhan jahat bro …. Sejak bila plak aku tabur pasir dalam periuk nasi ko…. Ada BUKTI?

Aku hanya tulis dalam FB aku dengan ayat yang berbunyi….. “UMNO nie bagus.... walaupun 'orang' tu cakap UMNO sial, UMNO haram jadah, UMNO rasuah dll. ... tapi UMNO bagi gak 'orang' tu job catering.... macam dah tak de org UMNO yg bisness catering nie... tapi yg bestnyer... sanggup plak buat muka bodoh bisness dgn UMNO.”


Aku tak sebut pun nama ko…. Jadi adakah ini bukti bahawa aku telah menabur pasir dalam periuk nasi ko …..

Ko ada kata ….. “aku anak M'sia yg ada hak utk b'suara.”……


Jadi aku pun boleh cakap yang aku …………. “Aku anak M’sia dan AHLI UMNO yang ada hak untuk bersuara untuk mempertahankan Rumah UMNO dari dimasuki oleh orang-orang yang menghina, memaki UMNO, Najib dan 1Malaysia……..”

Jadi, ko janganlah kaitkan aku dalam masalah ko nie …. Takkan aku sebagai orang UMNO terpaksa menutup mata bila orang PKR atau PAS …. Opsss!!! Ko bukan orang PKR atau PAS …. Ko NGO bebas …..

sambung balik ….. takkan aku sebagai orang UMNO terpaksa menutup mata bila orang yang menghentam UMNO dan BN serta Najib untuk masuk ke Rumah UMNO ….





Okeylah bro ….. aku menDOAkan bisness ko terus suksess walaupun bukan di bangunan UMNO, banyak lagi peluang dan bisness di tempat lain berbanding di rumah UMNO ….

Aku takkan mendoakan yang buruk-buruk dan sombong… tak baik…. 


Sahabat-Gunung: Takkan kau akan mendiamkan diri kalau aku pergi berak, pergi kencing bersepah rumah ko, lepas tu aku masuk suka-suka jer makan kat rumah ko .... Aku juga ada hak untuk menjaga dan mempertahankan 'rumah UMNO' dari orang yang menghina dan memaki hamun parti UMNO....
Tags: , ,

About author

Curabitur at est vel odio aliquam fermentum in vel tortor. Aliquam eget laoreet metus. Quisque auctor dolor fermentum nisi imperdiet vel placerat purus convallis.

79 Komen

Post a Comment