Karpal Singh Syuhadah ....... !!%&*($&&


!!%&*($&& .... pening plak aku fikirkan ..... tang mana plak Syuhadahnya ....


Takpelah, bagi menghormati pemergian Tiger Jelutong nie, aku nak ucapkan TAKZIAH buat keluarga mendiang ..... 



Tags: ,

About author

Curabitur at est vel odio aliquam fermentum in vel tortor. Aliquam eget laoreet metus. Quisque auctor dolor fermentum nisi imperdiet vel placerat purus convallis.

13 Komen

  1. Betulke unit amal pas yg tulis tu,macam abu jahal aje yg tulis.Macamana tiba2 kafir penentang Islam boleh jadi syuhadah?Agama jahiliyyah ke apa ni..

  2. Anonymous
    12:41 AM

    Syuhadah kepala hok ko! Kafir celaka neraka la tmpt dia! Da terang2 tentang islam! Get bz in d hell tiger! Khaqtuiii!!

  3. Anonymous
    12:46 AM

    Temberang je tu, tujuan nak memecah belah umat Islam.

  4. Anonymous
    2:03 AM

    Nama nya pun sudah dituliskan KARPAL SINGH KAN...nak tanya UNIT AMAL KE ANAL ke KAt MANA SYUHADANYA KARPAL SINGH TU...? NAK KATA AKALNYA..ANTA LUPA KE KARPAL TAK PERNAH SETUJU DENGAN PERLAKSANAAN HUDUD? NAK KATA PERBUATAN NYA..ANTA LUPA KE 13 MEI KARPAL BERSAMA DENGAN LIM KIT SIANG BAWA PENYAPU BESAR?

    UNTUK UNIT AMAL PAS : YANG DINAMAKAN SYUHADA ITU IALAH "orang yang mati dijalan Allah untuk menegakkan kalimah Allah selain dalam peperangan."
    NAK TANYA UNIT AMAL PAS DIJALAN ALLAH KAH KARPAL MATI BAGI MENEGAKKAN KALIMAH ALLAH ? MENEGAKKAN KALIMAH ALLAH KAH KARPAL YANG MENENTANG HUDUD DAN PENGGUNAAN KALIMAH ALLAH DALAM bible BAHASA MELAYU?
    Jangan Tau memberi statement tanpa melihat kesannya dalam Masyarakat Islam wahai UNIT AMAL..KAFIR LAKNATULLAH akan menggunakan sewenang-wenangnya perkataan "SYUHADA" itu kepada Ketua-ketua KAFIR mereka yang mereka sanjung selepas KAMU SENDIRI UNIT AMAL yang mengiktirafkan SYUHADA kepada KAFIR LAKNATULLAH..
    Bersedia kah kamu nak MENJAWAB NYA DI HADAPAN ALLAH DI PADANG MAHSYAR NANTI atas pengiktirafan "SYUHADA" ciptaan KAMU KEPADA KAFIR LAKNATULLAH?

  5. Anonymous
    5:33 AM

    Unit amal PAS nie agama cetek sgt ker smpai kafir lahanat nie pn di panggil syuhada?? jgn jd bodoh lah (walaupn mmg 100% dh bodoh)..

  6. Anonymous
    5:38 AM

    Karpal tu bukan umat muhamad tentang maba syuhadahnya dah memang dia kafir. Kembali kepada aharan alquran dan sunnah jgn jadi sesat kerana kepentingan politik.

  7. Anonymous
    6:12 AM

    Betul Anon 5.38am......Karpal bukan umat Muhammad saw. Di manakah letak "syhuhadahnya". Apakah gelaran "syuhadah" begitu murah sehingga yang tidak mengaku Allah itu Tuhan juga boleh dapat keistimewaan "syuhadah" dan boleh pula mendapat fadhilat dari ayat Allah swt yakni Al-Fatihah yang menjadi bacaan dalam solat kita??

    Sungguh jelas dunia sudah di akhir zaman manusia mengolah hukum Allah mengikut fikiran dan pendapat sendiri tanpa dikaji atau diperhalusi semua aspek sebagaimana yang ditetapkan oleh Allah Taala.

    Segala apa yang kita katakan atau kita simpulkan lebih-lebih lagi yang berkait dengan agama akan dipertanggungjawabkan oleh Allah Taala ke atas kita di akhirat nanti.

  8. Anonymous
    7:17 AM

    Kena hack dek RBA kut ?

  9. Anonymous
    8:36 AM

    Ahli2 PAS ini nampaknya bukan sahaja sekadar sesat tetapi cetek tentang agama Islam dan perlu ditarbiahkan dengan ajaran Islam sebenar. Ini kerana bukan sahaja mereka dah jadi sesat tapi jadi munafik dan perlu bertaubat dan mempelajari hukum Islam dengan lebih mendalam...SUBHANALLAH.

  10. Anonymous
    8:39 AM

    bukan syuhadah, sudahdah, lepas ni selamatlah umat islam Malaysia, bukan kita tak tahu, bai ni yang kata anwar meliwat di parlimen tapi sebab duit, boleh pusing cakap bela anwar, mana ada credibility, integrity orang macam ni, undang undang untuk adil, bukan untuk dimanupulasi, bai ada bukti anwar meliwat, tapi bai bela anwar sebab bai dibayar, so bai pun kena main dek anwar..tak hebat lah bai ni,..noar yang tak belajar undang undang pun boleh putar bai..

  11. Islam memang ugama utk seluruh dunia... ITU betul.... Tapi mendoakan si kafir jadi syuhadah ITU x betul... Sakit jiwa raga nih.

  12. Islam memang ugama utk seluruh dunia... ITU betul.... Tapi mendoakan si kafir jadi syuhadah ITU x betul... Sakit jiwa raga nih.

  13. Anonymous
    9:15 AM

    sediri buat sendiri komen...pastu sendiri hentam!

    Islam agama kiter, Melayu bangsa kiter...kenapa sampai sanggup memfitnah sampai tahap menggadai agama? berbaloi ke dengan imbuhan sebanyak tu compare dengan kerosakan yang telah terjadi? tepuk dada tanya selera...

Post a Comment