Jawapan-jawapan Kemungkinan Ustaz Badrul Amin Mengelak Kes Khalwatnya ...



“Ini semua fitnah UMNO ….. Saya hanya beri kaunseling kepada Zatiwani berhubung masalah rumahtangganya sahaja …… Takkan nak bantu orang pun salah ….” – mungkin inilah jawapan yang bakal diberikan oleh ustaz Badrul Amin dalam sidang medianya …. Lagi best kalau sidang media tu diberikan di luar Negara, di hadapan wartawan asing…. Jangan buat kat dalam Malaysia ….

Kalau buat depan wartawan Malaysia, jika itulah jawapan yang diberikan … mesti wartawan di Malaysia akan bertanya….

1.     Kenapa jam 3 pagi?
2.     Kenapa di bilik hotel?
3.     Kenapa dengan seorang wanita yang masih ISTERI orang?

Soalan-soalan inilah yang akan ditanyakan wartawan melainkan wartawan pro-pembangkang seperti MK dan MI…. Harakahdaily dan Suara Keadilan, tak yah cakaplah ….

Kalau kat luar Negara, soalan-soalan ini mesti boleh dijawab Ustaz Badrul Amin …..


Agak-agaknya, jawapannya ialah : “Pada jam 3 pagilah waktu yang sesuai, tenang dan saya tak sibuk dengan ceramah, mesyuarat, kan saya saya sibuk dengan ceramah-ceramah dan mesyuarat-mesyuarat memandangkan saya nie Pengarah Penerangan Pejabat MB Selangor. Saya adakan di bilik hotel dengan Zatiwani pun sebab senang, tenteram dan aman, jauh dari pandangan orang lagipun saya nak menyelesaikan masalah rumahtangganya, saya kan nak beri kaunseling …. Isteri orang, memanglah sebab tu saya nak bantu selesaikan masalah rumahtangganya …..”

Mungkin inilah jawapan-jawapan kemungkinan yang bakal dijawab ustaz Badrul Amin …. Mungkinkah?

Tags: , , ,

About author

Curabitur at est vel odio aliquam fermentum in vel tortor. Aliquam eget laoreet metus. Quisque auctor dolor fermentum nisi imperdiet vel placerat purus convallis.

0 Komen

Post a Comment