LOAN AGRO BANK & KEROPOK KELI...

Alhamdulillah… petang semalam aku ke Agro Bank Kuala Kubu Bharu untuk menandatangani perjanjian pinjaman aku berjumlah RM20K. Dua minggu lepas aku hantar permohonan, dah lulus pun.

Lulus 100% plak tu.

Inilah cara terbaik untuk bantu usahawan bumiputera berkembang, dengan bantuan sebegini. Cuma yang dah pinjam tu termasuk akulah… hehehe, jangan lupa bayar plak. Dengan pinjaman tersebut, bolehlah aku menambah lagi 15 kolam. Semoga dengan pinjaman ini, akan menambah baik business ikan keli aku.

Insya-Allah.







Ini plak adalah antara hasil ternakan ikan keli penternak keli @ Bkt Beruntung, termasuk projek aku dgn adik akulah. Keropok keli yang dibuat oleh Matlamat Alam Enterprise.

Minggu lepas majlis ‘pra-pengenalan’ hasil keli oleh Matlamat Alam Enterprise. Aku tak dapat hadir sebab sibuk kat Permatang Pasir, adik aku ajer yg sempat datang memeriahkan majlis.

Dengar khabar, lepas nie depa nak buat keropok lekor keli plak. Apa rasanya?
Tags:

About author

Curabitur at est vel odio aliquam fermentum in vel tortor. Aliquam eget laoreet metus. Quisque auctor dolor fermentum nisi imperdiet vel placerat purus convallis.

2 Komen

  1. tahniah saudara.harapan saya agar saudara berjaya.harap dapat dipelbagaikan hasil daripada ikan keli ini saupaya pasaran tidak tepu.
    hidup melayu!
    jangan lupa jasa kerajaan yang banyak membantu.

  2. Tq bro Ainul... Saya akan terus usaha. Bab pelbagaikan hasil dari keli, saya belum mampu tapi kawan2 saya dah mulakan langkah.

    Antaranya seorag sahabat sedang siapkan kilangnya di Jitra utk buat 'Keli Sardin' untuk dieksport ke Mexico... Sekarang nie dia dah buat sos/ kuah...

    insya-Allah, jasa dan bantuan dari pihak kerajaan tdk sama sekali saya lupakan.

Post a Comment