Mana Hilangnya Sos Cili Aminah Hassan .... ??

Sejak kecik aku makan sos cili Aminah Hassan....

Tapi sejak akhir-akhir, aku dah tak nampak lagi sos cili Aminah Hassan nie ...

Sapa tahu perkembangan sos cili Aminah Hassan nie ....... ??

Tags:

About author

Curabitur at est vel odio aliquam fermentum in vel tortor. Aliquam eget laoreet metus. Quisque auctor dolor fermentum nisi imperdiet vel placerat purus convallis.

7 Komen

  1. sebenarnya sudah bertukar hak milek.setelah ahli keluarga tidak dapat lagi mempertahankannya .mungkin jenamanya juga sudah ditukar dan tidak pasti apa namanya.kabarnya juga telah diambil aleh oleh non muslim.

  2. kalau betul begitu, maka nasibnya telah terjadi sebagaimana jenama lain seperti Power Root, Kipas udang dsb. Orang melayu mana boleh pertahan suatu syarikat yang terlalu besar, setakat industri kampong boleh lah. Kadang, anak2 yang cepat kelabu mata dgn tawaran dari non-bumi. mereka jual jenama dgn harapan dpt membina jenama baru, bagi mereka 'apa ada pada nama'.

  3. dengar crite aminah hassan telah dibeli oleh cina....katanya masa tu.... sebab Pn Aminah Hassan sakit.

    tapi tak tau pulak kipas udang pun dah dibeli oleh cina...

  4. Anonymous
    6:15 PM

    Kipas udang still masih dr pengeluar bumiputra yg kedekut nak bg gaji besar pd pekerjanya.Manakala power root memang sejak awal pemilikan oleh org cina. Jgn nak tuduh2 if x tahu fakta. Tq

  5. Anonymous
    6:54 PM

    Kami sekeluarga adalah gemar menggunakan sos cili aminah hassan.Tapi sampai skrang kami x jumpa produk ni.Merata pasar raya kami mencari namun gagal.Dimanakah sos aminah hassan???

  6. Anonymous
    10:38 PM

    sedar tdk sedar, produk keluaran bumiputra semakin pupus..

  7. Anonymous
    10:33 PM

    Ayuh kita ke perjuangkan semula produk bumiputera.

Post a Comment