Nak Sangat Seksi …. PUTING Pun Dah Nak Terjojol……


Tu lah, nak seksi sangat sampai putting pun dah nak terjojol ….. Peerrghhhh

BAHAYA nie kalau dia datang Selangor, ada dua orang PunaiSihat di sini yang memang suka sangat benda-benda terjojol macam nie … ahak-ahak …. Gurau jer beb…. Jangan marah.



Menurut laporan MyNewsHub ……

Mungkin kerana terlalu ingin menarik perhatian ramai di majlis malam Anugerah Oscar 2012, penyanyi, pelakon dan model terkenal, Jennifer Lopez sanggup berpakaian menjolok mata yang hampir mendedahkan puting buah dadanya.
Meskipun perkara tersebut sering dianggap biasa dilakukan oleh segelintir artis di peringkat antarabangsa, ia bagaikan dikritik sebagai tidak sesuai oleh laman hiburan terkenal Hollywood, Hollywoodlife.com.
Menurut laman web tersebut, timbul perdebatan hangat di dunia maya internet yang bertengkar sama ada puting buah dada J-Lo kelihatan atau tidak pada malam gilang-gemilang itu.
“Jennifer, 42, yang muncul bersama Cameron Diaz untuk menyampaikan anugerah malam itu agak mendedahkan (buah dada) dan kemunculan tersebut menjadi perdebatan panas di internet sama ada puting buah dadanya terdedah atau tidak.

Baca Seterusnya di sini .... MyNewsHub

Tags: ,

About author

Curabitur at est vel odio aliquam fermentum in vel tortor. Aliquam eget laoreet metus. Quisque auctor dolor fermentum nisi imperdiet vel placerat purus convallis.

2 Komen

  1. Anonymous
    2:54 PM

    blog ko ni siar citer lucah cam ni ke.pastu ko ckap pkr la,dap la suka jubur la ape la....sebenarnye ko yg gatal jubur siar cite 2 cam ni supaya penyokong umno gatal jubur jugak....jubur punya umno

  2. Anonymous
    12:45 AM

    macai jubor umngok nie! melucah je keje! barua punye macai!!

Post a Comment