BR1M Haram: Tapi Bila Tak Dapat, Buat Report Polis


Tq Semut Hitam

Apa cerrr nie PAS? Lu kata duit BR1M haram tapi ramai pemimpin-pemimpin akar umbi ko termasuklah pakcik aku sendiri terhegeh-hegeh menunggu di awal pagi, malah bangga jadi orang pertama di pintu dewan dan di pejabat UMNO Cawangan menuntut duit BR1M tu...

Abaaikan dulu bab pemimpin-pemimpin dan pakcik aku yang menerima BR1M nie sebab pemberian BR1M nie tidak kira siapa, parti mana asalkan layak, sudah menjadi kewajipan untuk mereka menerimanya.

Tapi ada seorang calon PAS nie, dah mohon, dah merayu dan kita membuat laporan polis kerana dia tak dapat BR1M. Ruapanya begitu besar sumbangan BR1M kepada mamat nie sehinggakan terpaksa membuat laporan polis.

Dia nampaknya begitu teruja dengan ‘duit haram’ yang dia sendiri kata. Bersungguh-sungguh betul dia mahu menikmati ‘duit haram’ tersebut.

Ikuti pendedahan sahabat blogger, Semut Hitam di sini & di sini mengenai bakal ADUN yang juga YDP PAS Kawasan di sebuah daerah di Pahang.
Tags: ,

About author

Curabitur at est vel odio aliquam fermentum in vel tortor. Aliquam eget laoreet metus. Quisque auctor dolor fermentum nisi imperdiet vel placerat purus convallis.

0 Komen

Post a Comment