Tak Perlu Lagi “Kempen Boikot Barangan Yahudi”


Nak cakap apa lagi…

Memang sudah terbukti, PAS & PKR selain Anwar Ibrahim mendapat ‘ilmu’ daripada Zionis. Puak-puak nie nampaknya dalam diam membiarkan dan merelakan diri mereka diperkuda Israel.

Okeylah, mulai hari nie, aku nak sarankan kepada puak-puak pakatan haram jadah, agar jangan lagi membuat kempen-kempen boikot seperti :-

Kempen boikot barangan Israel dari Blog pinkturtle2.


KEMPEN BOIKOT BARANGAN YAHUDI !!!


Ini memandangkan Presiden PAS sendiri, mengakui bahawa kerjasama dengan bangsa Yahudi, terutama dalam bidang perniagaan adalah dibenarkan tetapi ia adalah terhad kepada kaum itu sahaja dan bukannya dengan fahaman Zionis.

Buat blogger, penulis-penulis dalam kelompok PAS seperti “pinkturtle2”, korang tariklah balik kempen-kempen boikot barangan Yahudi korang dari blog, nanti korang dikatakan tak sealiran plak dengan pendirian dan pandangan Presiden orang sendiri.

Cuma satu yang aku kesalkan,  sendiri pernah dengan rela hati menyokong kempen-kempen puak PAS nie dalam usaha mereka memboikot barangan Israel yang nyata-nyata menindas rakyat Palestin.

Hari nie aku nak mempersoalkan Hadi Awang, sejauhmana keyakinan beliau untuk memastikan pelaburan dan duit kita hasil kerjasama dengan pihak Yahudi dalam perniagaan tidak akan disalurkan kepada kempen-kempen ketenteraan Israel untuk membunuh rakyat Palestin?

Itu jer aku nak tanya kepada Presiden PAS nie....


Ini Dulu......



Sekarang macam nie plak.....





Tags: , ,

About author

Curabitur at est vel odio aliquam fermentum in vel tortor. Aliquam eget laoreet metus. Quisque auctor dolor fermentum nisi imperdiet vel placerat purus convallis.

0 Komen

Post a Comment