Pemimpin Rosak Akhlak? – Dah gila ke korang ......


Bodoh dan bahlol betullah puak-puak pembangkang nie. Menari @ dancing dengan bini sendiri pun dah jadi satu kesalahan dan dicaci, dihina dek menari dengan bini sendiri.

Itulah yang terjadi ke atas Timbalan Pengerusi UMNO Selangor, Datuk Noh Omar. Gambar beliau menari dengan isteri sendiri telah dijadikan isu moral dalam laman-laman FB, mencerca dan memaki hamun Datuk Noh yang mereka sifatkan ‘pemimpin rosak akhlak’.


Haram jadah korang nie..... aku bukannya nak mempertahankan Noh Omar tapi cuba korang fikirkan balik ..... ada seorang ustaz PKR tu bagi kaunseling kat bini orang sampaikan ‘hampir-hampir’ bercerai tu tak rosak akhlak plak.

Bila seorang YB korang tu ditangkap ‘main dengan bini orang’, bini kawan sendiri plak tu, dalam keretapi..... tak plak korang kata rosak akhlak.....

Belum lagi dengan penemuan HP Nokia ‘Sabun’ oleh team Nadi Rakyat dengan ‘rahsia di dalamnya’,  depa tak dedahkan lagi demi menjaga nama baik YB PAS tersebut, demi menjaga nama baik Islam dan orang Melayu tu sendiri....

Ada sorang lagi YB PAS nie yang dah kahwin 3 tapi masih dok usha bini orang.... khabarnya selalu berkarok dengan bini2 orang nie ....

Dan yang lebih hebat, ada pemimpin PR tu sampai sekarang tak berani bersumpah yang dia tidak meliwat seorang anak muda bernama Saiful Bukhari Azlan..... Bukan tu jer, dia pun hebat beraksi dalam video panas ...... bersama amoiiii....

Entahlah, rosak betul hala tuju perjuangan puak-puak pakatan rakyat sekarang nie. Bini sendiri jadi salah, bini orang, jantan sama jantan dan amoi dah tak jadi kesalahan kepada puak-puak nie. 
Tags: , ,

About author

Curabitur at est vel odio aliquam fermentum in vel tortor. Aliquam eget laoreet metus. Quisque auctor dolor fermentum nisi imperdiet vel placerat purus convallis.

3 Komen

Post a Comment