Akhirnya Wan Azizah & Shamsidar Bersatu Ceritakan `Perkongsian Hidup Bersama Anwar’?



Akhirnya Wan Azizah dan Shamsidar akan mengadakan sidang media untuk menceritakan ‘perkongsian hidup’ mereka bersama Anwar…. Menurut sumber dalam PKR sendiri, minggu depan mereka akan bertemu media.

Kononnya mereka akan mengadakan sidang media ini untuk membersihkan nama mereka, membersihkan nama ‘lelaki kesayangan mereka’ dan seterusnya menolak persepsi negative masyarakat terhadap tuduhan dan dakwaan yang dibuat oleh ‘kawan-kawan baik & rapat Anwar Ibrahim sendiri’…. Bukannya yang didakwa oleh UMNO ataupun BN.

Biasalah, puak haram jadah nie termasuk Wan Azizah sendiri pun dah keliru, siapa sebenarnya yang buat tuduhan dan dakwaan tersebut. Semuanya salah UMNO, Anwar yang sedap-sedap ‘meman***’ UMNO juga yang menjadi mangsa keadaan ….

Kalau tak betul …. Samanlah Ummi Hafilda…. Adik Azmin sendiri…. Takpe, kita tunggu next week, benarkah mereka akan tampil memberikan penjelasan mengenai ‘perkongsian hidup mereka bersama Anwar’…

Sama-sama kita tunggu dan saksikan sandiwara seterusnya……
Tags: , ,

About author

Curabitur at est vel odio aliquam fermentum in vel tortor. Aliquam eget laoreet metus. Quisque auctor dolor fermentum nisi imperdiet vel placerat purus convallis.