Nasib 4 MP PKR Ibarat `Nyawa Di Hujung Tanduk’ ….


Hehehehe! Kenapa plak aku nak fikirkan nasib 4 mangkuk nie, tapi bagi aku ada antara depa nie yang mempunyai karisma dan idelisme yang baik untuk kemajuan rakyat, takpelah ….

Siapa 4 MP yang diibaratkan nyawa di hujung tanduk …. Kenapa? Dah nazak ker depa… tak, depa bukannya nak mati dah tapi nyawa politik mereka kini di penghujung khususnya dah nak dekat-dekat PRU nie ….

Yang bestnya, depa nie bukannya bermasalah untuk menghadapi atau bakal kalah di tangan BN sebaliknya ada tangan-tangan ghaib dalam kepimpinan PKR Pusat sendiri mahu `nyawa politik’ mereka dimatikan semata-mata dilihat sebagai tidak sefahaman dengan diktator PKR tersebut …

Siapa orangnya, biarlah menjadi rahsia dulu. Tapi lunch semalam bersama seorang sahabat yang pernah menjadi `orang kuat’ dalam PKR, malah jadi Ketua AMK sebuah negeri nie …. Memberikan sedikit gambaran krisis dalaman PKR yang membuatkan dia sendiri menyampah.  
Tags: ,

About author

Curabitur at est vel odio aliquam fermentum in vel tortor. Aliquam eget laoreet metus. Quisque auctor dolor fermentum nisi imperdiet vel placerat purus convallis.

0 Komen

Post a Comment