Azmin DAYUS !!!! Azmin Pening …. Apa Lagi Nak Dikelentong?


Azmin Dayus !!! itu sahajalah ungkapan yang sesuai untuk ditujukan buat Timbalan Presiden PKR merangkap ‘madu’ kepada Anwar Ibrahim ….

Azmin semakin pening kerana suara dari dalam turut mempertikaikan kewibawaan Azmin sebagai SUAMI kepada Shamsidar, yang dikaitkan dengan madunya, Anwar Ibrahim.

Menurut MyNewsHub, Ketua Penerangan PKR Ampang, Mohd. Isa Mohd. Saidi dalam satu sidang akhbar semalam meminta AZMIN  menyangkal semua tuduhan yang dilemparkan termasuk soal pemilikan saham dan hubungan isterinya dengan Datuk Seri Anwar Ibrahim.

Tegas beliau, Azmin digesa meninggalkan PKR jika gagal berbuat demikian dalam masa terdekat demi menjaga nama baik parti.

“Kami yakin Azmin tidak akan membisu dan berdiam diri jika tidak bersalah. Azmin perlu tampil menjawab segala tuduhan jijik yang dilemparkan secara berani dan ikhlas sekali gus mengambil tindakan undang- undang terhadap mereka yang membuat tuduhan itu demi meyakinkan ahli dan rakyat,’’ katanya.

Sidang akhbar itu turut dihadiri Naib Ketua PKR Ampang, H.M Tan bersama 10 ahli jawatankuasa yang mewakili ratusan ahli cabang parti  itu.

Adakah sidang media nie akan dijawab PKR sebagai konspirasi UMNO dan BN juga? 
Tags: ,

About author

Curabitur at est vel odio aliquam fermentum in vel tortor. Aliquam eget laoreet metus. Quisque auctor dolor fermentum nisi imperdiet vel placerat purus convallis.

0 Komen

Post a Comment