Isu perbezaan kenyataan antara Ahli Majlis Kajang Lee Kee Hiong antara RCI Teoh Beng Hock dan Portal Free Malaysia Today


Ahli Majlis Kajang Lee Kee Hiong yang juga saksi dalam kes Teoh Beng Hock ketika disoal di bawah sumpah pada Suruhanjaya Diraja mengakui beliau terlibat dengan dua buah syarikat iaitu WSK Services dan Hong Chae Enterprise.

Lee Kee Hiong juga merupakan bekas pembantu kepada Exco Ean Yong Hian. Namun begitu, beliau memberikan kenyataan berbeza ketika disoal oleh pihak wartawan dan kenyataan beliau dikeluarkan oleh portal Free Malaysia Today.

Beberapa ahli DAP tidak berpuas hati kerana tiada tindakan dikenakan ke atas beliau.Laporan awal menyatakan bahawa WSK Services memasukkan sejumlah wang ke dalam akuan DAP cawangan Serdang Aman.


Ulasan

Perbezaan kenyataan antara portal Free Malaysia Today dan laporan RCI menunjukkan beliau tidak amanah dan tidak menghormati Suruhanjaya Diraja yang dinaungi oleh YDP Agong.

Boleh rujuk laporan RCI TBH untuk perbandingan. Muka surat 37 kalau tak salah. Dijangka tindakan susulan ialah pihak DAP yg tidak berpuashati akan melaporkan kepada YDP Agong.

p/s sumber dari pihak dalaman DAP sendiri.
Tags: ,

About author

Curabitur at est vel odio aliquam fermentum in vel tortor. Aliquam eget laoreet metus. Quisque auctor dolor fermentum nisi imperdiet vel placerat purus convallis.

0 Komen

Post a Comment