Kenapa Kempen Duduk & Jilat Sampai Bersih 1.0?


Kira kira 50 orang peserta Duduk dan jilat makan aiskrim sampai bersih 1.0 di Dataran Shah Alam hari ini mengedarkan Aiskrim kepada orang ramai yang lalu lalang dikawasan Dataran Shah Alam.

Kempen 1 hari makan aiskrim ini disertai oleh rangkaian Blogger, Facebooker dan Twiiter. Sebanyak lima tong aiskrim disediakan bagi kempen ini.

Penduduk sekitar kawasan Dataran Shah Alam dan pengguna jalanraya tidak kelepasan mengambil peluang menyertai  kempen duduk dan jilat  sampai Bersih 1.0.

Ada diantara mereka turut membawa anak anak untuk menikmati aiskrim percuma yang diedarkan para peserta. Penganjur menyediakan 300 batang aiskrim pelbagai perisa buat peserta.

Persoalannya, mengapa adakan kempen Duduk & Jilat Sampai Bersih 1.0?

Biarlah pengerusi kempen, Rafi Awang Kechik menjawabnya….



Tags: , ,

About author

Curabitur at est vel odio aliquam fermentum in vel tortor. Aliquam eget laoreet metus. Quisque auctor dolor fermentum nisi imperdiet vel placerat purus convallis.

2 Komen

  1. n9_maskman72
    9:02 AM

    caya lh bro.....
    klau blh lpas ni buat kt lmbah pantai plak.....truskannnnnnn......

  2. Anonymous
    10:19 AM

    Aiskrim memang sedap dijilat pada waktu panas, tapi aiskrim Azmin bacin nak mampos, kenapa betina tu menjilat aiskrim PKR yang bacin ni?
    Bolehtak bikin aiskrim masin dan namakam 'Aiskrim Azmin'? Semua betina celaka nak beli, Shamsidar saja yang buat tak tahu. Shamsidar akan kata 'Bikin aiskrim Mar Sabu, siapa nak beli? Betina PAS ke atau cina doll? Tentu betina PAS...

Post a Comment