Khalid Ibrahim Gembira GAPS Masuk Perangkap....



Jam 2pm nie, Menteri Besar Selangor Tan Sri Khalid Ibrahim bolehlah tersenyum riang kerana jerat untuk memerangkap GAPS melaporkan kes 'Bas Khalid Ibrahim'nya ke SPRM.


Dikhabarkan, GAPS melalui Pengerusinya, Hamidzun Khairuddin akan membuat laporan mengenai bas milik Khalid yang disewakan kepada PKR untuk Jelajah Janji-Janji Kosong Anwar di seluruh negara.

Aku berkata demikian memandangkan selama ini, apa sahaja laporan yang dibuat kepada SPRM berkenaan yang berkaitan dengan pihak PR khususnya PKR dan DAP, pihak SPRM akan memandang sepi laporan terbabit, tidak pula isu yang berkaitan dengan mana-mana pemimpin UMNO dan BN, kejap sahaja siasatan akan dibuat ....

Oleh yang demikian, Khalid akan berasa lebih selamat apabila isu Bas Khalid Ibrahim nie di bawa ke pihak SPRM.

Minggu lepas, Gagasan Anti Penyelewengan Selangor (GAPS) telah membuat laporan polis menggesa satu siasatan terperinci dibuat terhadap Menteri Besar, Tan Sri Abdul Khalid Ibrahim berhubung isu pembelian bas dua tingkat untuk kegunaan kempen Parti Keadilan Rakyat (PKR)

Siasatan mengenai perkara itu harus dilakukan kerana pihaknya mengesyaki kemungkinan wujudnya amalan penyelewengan dan salah guna kuasa dalam pembelian bas tersebut yang didakwa dilakukan oleh Abdul Khalid.

Tags: , ,

About author

Curabitur at est vel odio aliquam fermentum in vel tortor. Aliquam eget laoreet metus. Quisque auctor dolor fermentum nisi imperdiet vel placerat purus convallis.

1 Komen

  1. Anonymous
    1:25 PM

    la betul juga......

    Lepas ni kalau orang tanya pasal bas Khalid boleh jawab no komen sebab masih dalam siasatan....


Post a Comment