Khalid Brahim Kecut Perut .... Golongan IT Dah Mula Kejar




Zalim !!! Pembohong !!! Penindas …… Ini sahaja yang layak untuk digambarkan terhadap kerajaan PKR Khalid Ibrahim di Selangor …

Mereka akan buat apa sahaja, menabur janji-janji manis namun bila dah dapat … janji itu bukan untuk ditunaikan … ibarat habis madu sepah dibuang…

Semalam, aku berpeluang untuk menyaksikan sendiri bagaimana golongan ibu-ibu tunggal di daerah Selayang, kumpulan ini yang dipersatuankan atas nama Cempaka Biru menuntut agar pihak kerajaan negeri yang diterajui PKR dan Khalid Ibrahim di Selangor ….. untuk menunaikan janji-janji mereka sewaktu PRU12 yang lalu untuk memberi elaun tetap kepada golongan ibu tunggal ini ….

Mereka memberikan notis selama 14 hari kepada kerajaan Khalid untuk menunaikan janji mereka walaupun setakat RM100 sebulan kepada semua ibu tunggal di negeri Selangor ……

Turut bersama dalam demostrasi aman tersebut ialah Dato’ Sohaimi Shahadan, Penaung Persatuan Cempaka Biru ini merangkap Pengerusi Gerakan prihatin Rakyat Selangor (GPRS).
Tags: , , ,

About author

Curabitur at est vel odio aliquam fermentum in vel tortor. Aliquam eget laoreet metus. Quisque auctor dolor fermentum nisi imperdiet vel placerat purus convallis.

5 Komen

  1. Anonymous
    9:28 AM

    janji pr yg tidak ditepati kini back fire kpd mb yg tiada otak geliga utk tunaikan hingga hampir penghujung kuasa yg dimiliki....,

  2. Anonymous
    9:37 AM

    dlm tiada tapi ada?......janji bantuan IT dlm manifesto bukan janji maka dimungkiri......wlu ada bantuan IT hanya menumpang dimajlis sempena hariraya sahaja itupun sekali setahun......! itupun 90% IT lagi tidak merasai.

  3. Anonymous
    11:35 AM

    Janji PRU tak perlu ditunaikan....tapi kalau janji kekasih kenalah tunai......hahahaha.Kalau tidak nahas...melepaslah. Oleh Burung Tiong.

  4. Anonymous
    12:18 PM

    Jangan bersedih.cuba ingat kembali kegembiraan semasa pakatan menang.semoga dengan cara in akan mengurangkan hati yang duka.masanya akan tiba untuk pilihan kedua.

  5. Anonymous
    12:18 PM

    Jangan bersedih.cuba ingat kembali kegembiraan semasa pakatan menang.semoga dengan cara in akan mengurangkan hati yang duka.masanya akan tiba untuk pilihan kedua.

Post a Comment