Mengapa Roh Altantuya Menangis .....??


Baru-baru ini Deepak Jaikishan, si penjual karpet yang menghadapi masalah hutang piutang keliling pinggang pernah cuba menarik perhatian ramai dengan dakwaan bahawa Abdul Razak Baginda sebenarnya seorang lelaki yang mengalami masalah mati pucuk.

Hebat tak hebat si penjual karpet ini mengalahkan doktor pakar sakit tuan, sampaikan rahsia peribadi yang serba sulit lagi mengaibkan seperti masalah mati pucuk seorang lelaki lain pun dia boleh ketahui.

Tapi Deepak terlupa satu perkara hakiki, Razak Baginda sudah terbukti kejantanannya kerana memiliki seorang anak, Roweena hasil hubungan perkongsian hidup dengan isterinya yang sah bernama Mazlinda Makhzan yang sehingga kini masih kekal bersama.

Sebetulnya, tujuan Deepak merekayasa fitnah sedemikian matlamatnya hanya satu - untuk meyakinkan khalayak bahawa ketika Altantuya Shariibuu di bunuh, model dari Mongolia itu sedang berbadan dua dan bayi yang di kandungnya itu pula bukan anak Razak Baginda.

Agaknya bergegar tempat persemadian Altantuya tika ini gara-gara rekayasa terbaru ini, tak pasal-pasal roh Altantuya meraung dan menangis kerana menjadi mangsa fitnah Deepak dan PR yang memanipulasi peristiwa tragis yang menimpanya demi kepentingan politik.

baca seterusnya di watan-online
Tags:

About author

Curabitur at est vel odio aliquam fermentum in vel tortor. Aliquam eget laoreet metus. Quisque auctor dolor fermentum nisi imperdiet vel placerat purus convallis.

1 Komen

  1. Anonymous
    8:34 AM

    Lepas tu penyiasat persendirian Balakrisnan pula akan mengiyakan cerita itu dengan menyatakan bahawa memang Razak Baginda mati pucuk. Menyedapkan cerita Altantuya pernah memberitahu beliau bahawa anak yang dikandunginya adalah anak Najib. Jeng, jeng, jeng dan Altantuya suruh dia simpan wang berjumlah RM50,000. Sekiranya apa-apa berlaku gunakanlah wang untuk keadilan. Bala pun akan buat akuan bersumpah. Akhirnya Bala dapat duit, Anwar tersenyum fitnahnya berhasil dan rakyat diperbodohkan. Maka ramai rakyat termasuk ular dalam semak, Mat Sabun, Mr Bean akan menambahkan lagi dosa mereka bersubahat menyebarkan fitnah. Aku harap orang Islam dapat muhasabah diri apabila fitnah datang kepada mereka.Kepada keling dua ekor Deepak dan Bala, ugama Hindunya tidak melarang mereka berbohong dan fitnah sekiranya mereka mengiukut ajaran dewa Kali.

Post a Comment