Solidariti Untuk Sazali Samad


Pemuda UMNO Wangsa Maju telah melancarkan #SupportSazaliSamad sebagai satu solidariti kepada legend bina badan Malaysia bro Sazali Samad.

Solidariti ini diketuai sendiri saudara Wan S Nizam selaku Ketua Pemuda UMNO Wangsa Maju 

Solidariti ini tanda sokongan Pemuda kepada Sazali yang telah mengharumkan nama negara di seantero dunia, atlit yg telah jadi juara dunia sebanyak 10 kali.

Hukuman yang dikenakan seolah-olah berat sebelah oleh Persatuan Bina Badan Malaysia (PBBM) apabila beliau tidak diberi ruang utk membela diri sekaligus seolah2 membunuh karier beliau yang kini berusia 49 tahun. 

Diharap PPUWM dapat membawa isu ini ke KBS agar Sazali Samad dapat pembelaan sewajarnya sebagainya Datuk Lee Chong Wei hukuman 2 tahun kepada 8 bulan.

Kita doakan semoga beliau kuat semangat untuk menempuh dugaan ini dan pihak persatuan dpt menimbang semula hukuman dengan mengambil kira penglibatan, pengorbanan dan pencapaian beliau selama ini…


Sumber: Mazlan Abd Latiff
Tags: , ,

About author

Curabitur at est vel odio aliquam fermentum in vel tortor. Aliquam eget laoreet metus. Quisque auctor dolor fermentum nisi imperdiet vel placerat purus convallis.

0 Komen

Post a Comment