sms terbaik hari ini: TAHNIAH RAKYAT SELANGOR DAN MB

Inilah impian rakyat Selangor selama ini. Sesuatu yang tidak pernah dilakukan oleh kerajaan BN sebelum ini demi kemakmuran rakyat.

Projek Khinzir Rakyat (PKR), RM 100J telah diluluskan sebagai projek mega pertama Selangor. Adakah orang Melayu Selangor sangat gembira dngan projek ini?

100 juta sama dengan membina 100 masjid di kampong-kampung. Jika seekor babi berharga RM100 seekor bermakna dalam RM100juta ada 10 jura ekor babi di Selangor iaitu jumlah babi lebih banyak dari penduduk selangor, 4 juta kamping di New Zealand dan 2 juta lembu di Australia.

Mari sama-sama ucapkan tahniah kepada kerajaan Projek Khinzir Rakyat (PKR) dan MB yang sangat prihatin dengan masalah rakyat Selangor....
Tags:

About author

Curabitur at est vel odio aliquam fermentum in vel tortor. Aliquam eget laoreet metus. Quisque auctor dolor fermentum nisi imperdiet vel placerat purus convallis.

6 Komen

  1. Anonymous
    5:08 PM

    Bravo...bravo..

    Tahniah...

    tak lama lagi guna tagline ini :

    "SELANGOR DARUL KHINZIR"

  2. Anonymous
    1:46 PM

    salah ke kerajaan selangor ingin mengawal ladang babi. depa nk satukan semua ladang kt satu tempat je. xda la bsepah2 nnt. xkn 2 pun salah..

    nnt xda la penduduk2 dari setiap kawasan kt selangor merungut pasal babi.

    projek yg nk meminimumkan pencemaran dari ladang babi pun salah ke?

    org cuba nk kawal penternak babi pun salah ke?

    kalau x kawal.. nanti ada plak yg kata "kerajaan selangor tunduk dgn penternak babi" plak... at least ada effort dari kerajaan selangor.

    isu babi kt melaka apa cerita? senyap je... siap masuk berita penternak buli polis ngan sangkar babi.

    bagus la depa nk letak babi2 ngan pengusaha2 satu tempat. biarlah penternak dengan babi2nya. kalau ada JE, senang sket nk kawal. bom terus...

    kediaman rasmi PM, RM200juta... bole bina 4000 rumah PPRT (20000 rakyat).

    tp RM200juta dibina untuk didiami untuk 2 org sahaja? rakyat hanya mampu melihat je kediaman 2. xde plak yg kecoh2... sbb media x cucuk2 rakyat mcm isu babi ni...

  3. Anonymous
    5:37 PM

    MB selagor patut diberi gelaran Menteri Besar Babi Khalid(MBB) tu yang layak dipanggil, pengikut PKR apa tau jadi pak turut.leh la....ingat sikitlah tentang kampong yang penduduknya org melayu apalah bodohnya MB selangor ni agaknya hidungnya pun dah kena DAP cucuk macam babi....kami akan tentang habis habisan...wahai MB dan PKR

  4. Anonymous
    5:39 PM

    MENTERI BESAR BODOH BABI TU GELARAN YANG PATUT DIBERI.....MANUSIA JIJIK

  5. Anonymous
    8:33 PM

    Betul kata YB Noh Omar..buat ajelah ladang babi tu kat Pulau Ketam yang banyak Cina duduk. Aku gerenti penduduk sana akan maki PKR lu babi.
    Kalau dah babi..babi juga. Boleh pecaya ke tak bersepah????? Terma kasih Parti Khinzir Rakyat..babi..babi..babi hangpa

  6. Jangan sampai Melayu UMNO dengan Melayu Pas bergaduh, bertengkar sesama sendiri, yang untungnya Cina.

    Tak kiralah Cina MCA ke, Cina DAP memang confirm batu api, Cina Singapura lagi suka, peluang dia untuk `menyerap masuk' ke Malaysia semakin mudah selepas ini.

    Peluang mereka untuk merampas Malaysia akan lebih terbuka peluangnya sekiranya Melayu UMNO dan Melayu Pas bergaduh sesama sendiri.

    Melayu PKR diaorg tak kisah, sebab Melayu PKR adalah tali barut mereka....

    jangan sampai 'ayam di kepuk mati kelaparan, itik di air mati kesausan'.

Post a Comment