SAH: 130 Ahli PKR Permatang Pauh Keluar Parti

Confirm: aku menerima sms berbunyi sebegini sebentar tadi;-

"RM0.00 MediaUMNO : Seramai 130 ahli PKR kawasan Parlimen Permatang Pauh hari ini bertindak keluar parti itu dan menyertai UMNO setelah kecewa dan hilang kepercayaan dgn kepimpinan PKR.

Kumpulan itu menyerahkan borang keanggotaan untuk menyertai UMNO kpd Pengerusi Perhubungan UMNO Pulau Pinang Datuk Zainal Abidin Osman dlm satu majlis di Kampung Tanah Liat Mukim 9, di sini, hari ini."

Aku cuma cari lagi maklumat. Dan apa yang aku perolehi, mereka sudah sekian lama menjunjung perjuangan PKR, malah Ketua PKR Tanah Liat, Abd Wahab Rahman berkata, mereka terpaksa meninggalkan PKR yang mereka sanjung itu kerana mula melihat kepincangan dalam PKR.

"Mereka langsung tidak pedulikan masalah rakyat terutama kami di sini (Tanah Liat, Permatang Pauh), jadi kami rasakan sudah tiba masanya kami berubah haluan dan kembali kepada perjuangan UMNO", ujarnya ....

Dalam masa yang sama, ADUN Penanti juga dilihat penyebab mereka keluar PKR.

Menurut wakil PKR Bukit Berangan, Adun Penanti, Dr Mansor Othman mengabaikan rakyat di Bukit Berangan dan setelah 4 tahun jadi Adun Penanti, tiada apa yang disumbangkan YB tersebut sama ada dari segi kebajikan mahupun infrastruktur kepada penduduk ....
Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.
Tags:

About author

Curabitur at est vel odio aliquam fermentum in vel tortor. Aliquam eget laoreet metus. Quisque auctor dolor fermentum nisi imperdiet vel placerat purus convallis.

0 Komen

Post a Comment