“Fitnah UMNO Lagi……,” Ustaz Badrol Amin


Laporan polis ke-dua yang dibuat di Taman Tun Ismail


“Nie pun sama …… semua nie fitnah semata-mata…. Macammana boleh ada dua laporan polis…. Takkan saya selalu membedal bini dan anak-anak saya ….. ini semua nak mengaibkan saya” ……

Mungkin inilah luahan dan pandangan Ustaz PKR, Badrol Amin dengan tersiarnya laporan polis ke-2 yang diperkatakan bloger-blogger sejak semalam….


"Aggrrrhhhhh ..... sebab tu lah aku rela berundur dari PKR.... Bukan sebab nak selamatkan PKR tetapi nak selamatkan diri aku beb ... bukanya apa takut-takut lebih banyak hal-hal aku akan terkeluar..... hehehehehhe" ..... Mungkin inilah yang difikirkan Ustaz Badrul Amin apabila rela berundur dari PKR.....
Tags:

About author

Curabitur at est vel odio aliquam fermentum in vel tortor. Aliquam eget laoreet metus. Quisque auctor dolor fermentum nisi imperdiet vel placerat purus convallis.