Suhaimi `Raja Pasir Selangor’ Dah Tercirit kottt…


Suhaimi Shafiei
"Raja Pasir"

Mamat bernama Suhaimi Shafiei si 'Raja Pasir' nie dah nak tercirit kot…. Sibuk sangat nak ajak si Noh Omar berdebat… apa relevannya korang nak berdebat tu?

Dia dok sibuk nak samakan Noh Omar dengan ayam jantan, aku pun nak Tanya gak pada Raja Pasir nie …. Kalau ko ada telor, ko jumpa MB ko tu sarankan ajer kat Khalid supaya tubuhkan satu Suruhanjaya Di Raja untuk menyiasat isu pasir nie …

Yang ko duk sibuk nak berdebat tu buat apa, nak tunjukkan yang ko tu hebat berhujah, hebat bercakap …. Memanglah ko hebat, sebab penipu dan temberang macam ko nie dan macam pemimpin-pemimpin pembangkang yang lain tu memang hebat berdebat ….

Aku pun nak cabar si Raja Pasir nie…. Kalau ko benar-benar ayam sabung PKR dan kerajaan negeri ….. tak yah susah sangat, sekali lagi cabaran dilontar agar ko cuma sarankan je kat MB agar  tubuh SURUHANJAYA DI RAJA untuk menyiasat isu pasir nie …… simple kan?

Kalau Suhaimi ada Telor..... Sarankan kat MB Tubuhkan Suruhanjaya Di Raja Siasat isu pasir nie. Ada Brannn?




Tags: , ,

About author

Curabitur at est vel odio aliquam fermentum in vel tortor. Aliquam eget laoreet metus. Quisque auctor dolor fermentum nisi imperdiet vel placerat purus convallis.

3 Komen

Post a Comment