Manifesto Putar Alam- Khalid Ibrahim Kencing Rakyat Selangor Di Ambang Merdeka



Rakyat terperanjat bila Menteri Besar Selangor menyebut manifesto pakatan 2008 bukanlah satu perjanjian, jadi ianya tidaklah perlu ditunaikan.

Presiden Gagasan Anti Penyelewengan Selangor (GAPS), Hamidzun Khairuddin berkata, amat tidak disangka setelah lebih 55 tahun kita merdeka kita mempunyai Menteri Besar yang memiliki tahap kefahaman sistem pemerintahan demokrasi yang sangat lemah.

“GAPS beranggapan manifesto pakatan 2008 yang tidak perlu ditepati itu adalah manifesto pakatan putar alam yang setaraf dengan manifesto sistem pemerintahan komunis dan sosialis.

Amat menyedihkan 4 tahun lebih DAP, PKR dan Pas memerintah selangor banyak skandal yang berlaku dari skandal kewangan seperti skandal Talam, Pkns, Yayasan Selangor ke skandal moral seperti Exco telanjang dan penasihat ekonomi beraksi video lucah. Rupa-rupanya ini semua ini dirancang untuk berlaku sesuai kerana manifesto mereka adalah manifesto tempelan, pembohongan dan penipuan,” ujarnya dalam satu kenyataan hari ini.

Malaysia menyambut ulangtahun kemerdekaan yang ke 55 tahun nie, namun Selangor terus berada diambang kebobrokan kerana mempunyai Menteri Besar yang mempunyai mentaliti kepimpinan yang rendah setaraf dengan anak tadika yang baru mengenal erti merdeka.

“GAPS mengulangi pendirian bahawa setiap isi rumah di negeri Selangor tak kira rumah batu, rumah kayu, rumah banglo, rumah teres, rumah condo, rumah apartment, rumah pangsa, semuanya layak menuntut janji 20m3 air percuma dari pentadbiran DAP, PKR, Pas Selangor bermula dari April 2008 hingga ke hari ini sesuai dengan Manifesto pakatan 2008,” ujarnya yang juga mantak Ketua AMK Negeri Selangor.



*** Tq kepada saudara Usin atas keprihatinan dan tunjuk ajar saudara... Sangat saya hargai....
Tags: , ,

About author

Curabitur at est vel odio aliquam fermentum in vel tortor. Aliquam eget laoreet metus. Quisque auctor dolor fermentum nisi imperdiet vel placerat purus convallis.

3 Komen

  1. Anonymous
    11:59 PM

    jangan percayai lagi manifesto pr pru13 nanti!!!

    tipu..bohong....mengelat jer....

    ingat manifesto....ingat air mani..fest...to: nuar aljub ajer

    jadi punahsehat eko neg selangor..rupa dapat bas dan keistimewaan puak dorang jer...

    apa yg rakyat dapat dr nasihat dia utk selngor?...perabis boreh jo!!

    #salah guna title ..hanya utk meng'ekonomi'kan parti dan diri!!!

  2. mr SG, tolong betulkan penggunaan ayat2 spt yg ditulis dlm blog ini:
    "Malaysia merdeka kali ke 55,....". ayat ini membawa maksud malaysia merdeka sebanyak 55 kali. dpd siapa? bukankah sekali sahaja kita merdeka? yg betulnya ialah ulangtahun kemerdekaan ke 55. jgn jadi mcm khalid brahim tu, manifesto tu disamakan dgn borak kedai kopi... hrp maklum.

  3. Assalammualaikum....

    Tq bro usin atas teguran saudara.... Yup, saya sangat menghargainya....

    Telah diperbetulkan...

Post a Comment