Nasi Bukan Lagi Jadi MAKANAN Pemimpin Pembangkang Tetapi …..


Setelah 5 tahun berjuang bersama Parti Keadilan (dulu dikenali dengan nama Parti Keadilan Nasional), Ketua Penerangan PKR, Ruslan Kassim berkata kenyataan yang bercanggah antara sama satu lain yang diberi oleh kepimpinan Pakatan Pembangkang, Tian Chua, Nurul Izzah dan Anwar sendiri dalam menghadapi isu jet peribadi mewah yang dimiliki oleh Ketua Pembangkang itu,  bukanlah satu perkara yang pelik dan menghairankan.

Jawapan yang bercanggah seperti ini dalam kepimpinan Pakatan Pembangkang, khususnya PKR merupakan satu perkara biasa.

“Perkara ini senang saja untuk kita nilai. Sekiranya adanya dua tiga jawapan yang berlainan dari pucuk kepimpinan Pakatan Pembangkang tentang sesuatu isu, sudah terang lagi bersuluh ini bermakna ada sesuatu yang ingin disembunyikan.

“Inilah budaya pembohong itu sudah jadi asam garam dan makanan bagi mereka. Apabila ada satu-satu isu yang timbul, Anwar selalu ingatkan para pemimpinnya agar menafikan dulu perkara itu, kemudian baru kita fikirkan bagaimana untuk mencari alasan dan jawaban yang munasabah untuk menjelaskan isu-isu tersebut,” tegas beliau ketika ditemui di Lobi Parlimen semalam …..



Tags: ,

About author

Curabitur at est vel odio aliquam fermentum in vel tortor. Aliquam eget laoreet metus. Quisque auctor dolor fermentum nisi imperdiet vel placerat purus convallis.

0 Komen

Post a Comment