Mimpi Ngeri Khalid Bermula ….


Lawatan Muhyiddin Yassin ke Empangan Sungai Selangor pagi tadi merupakan mimpi ngeri buat Kerajaan Khalid Gagap …. Kerana apa yang disembunyikan selama ini mengenai kedudukan air Selangor akhirnya terbongkar secara terpaksa.

Jika sebelum ini, kehadiran sahabat media serta pihak NGO Gerakan prihatin Rakyat Selangor yang telah datang berkali-kali ke sana untuk mendapatkan maklumat terpaksa pulang hampa kerana pihak SPASLH difahamkan diKUNCI MULUT mereka untuk memberitahu perkembangan sebenar isu ini …

Siapa yang mengunci mulut mereka? Malah difahamkan ada pegawai yang terpaksa merayu dan meminta maaf kerana tidak boleh memberikan kenyataan atau membenarkan pihak media merakamkan visual Empangan Sungai Selangor  nie ….. kerana ia merupakan periuk nasi mereka… Kalau Khalid marah…. Mereka akan dibuang kerja ….

Kesian, sampai begitu sekali seksaan kerajaan Khalid kepada mereka ….


Tetapi hari ini, suka atau tidak, kehadiran TPM untuk meninjau sendiri kedudukan Empangan Sungai Selangor ini memberikan sinar baru kepada penyaluran maklumat yang betul kepada rakyat …..

Jelas & Tepat bahawa Sungai Selangor ini merupakan sumber air bersih yang TERAKHIR untuk rakyat Selangor, maka bantuan air dari negeri lain seperti air Sungai Semantan di Pahang amat-amat diperlukan untuk kesinambungan kehidupan manusia dalam negeri Selangor nie ….

Jadi …. Khalid jangan berlengah lagi…. Lupakan dulu kepentingan soal politik …. Mimpi indah ko dah lama berakhir …. Kini mimpi ngeri sedang menghantui ko Khalid ….
Tags: , , ,

About author

Curabitur at est vel odio aliquam fermentum in vel tortor. Aliquam eget laoreet metus. Quisque auctor dolor fermentum nisi imperdiet vel placerat purus convallis.

0 Komen

Post a Comment