HKR112 ; Gambar Pelajar Terima Upah RM 100 Seorang




Akhirnya dapat juga gambar sebagai bukti bahawa ada unsur UPAH dalam himpunan yang dianjurkan pakatan haram.

Kononnya yang datang ke KL untuk menyertai himpunan anjuran pakatan haram semuanya ikhlas, kononnya nak gambarkan bahawa mereka datang dengan duit sendiri dan kononnya pakatan haram tidak pernah terlibat mengupah mana-mana pelajar U atau orang kampung.

Kini segala penipuan dan pembohongan mereka terbongkar. Malam tadi MI mendapat gambar ini dari kawan yang kebetulan ada di tempat kejadian rasuah ini. Terima kasih MI ucapkan kepada AP di atas gambar yang berjaya dirakam beliau.

Apa yang bakal Anwar jawab ?
Apa yang bakal Mat Sabu jawab ?
Apa yang bakal penganjur jawab ?

Semuanya dah terbukti bahawa pakatan haramlah yang banyak tabur duit untuk nampakkan kepada rakyat bahawa setiap perhimpunan haram mereka mendapat sambutan yang hebat dan ramai yang hadir untuk berdemostrasi di jalanraya demi kononnya nak tuntut keadilan dari kezaliman kerajaan BN.

Mana Hadi Awang ?
Mana Nik Aziz ?

Apa hukum yang bakal mereka buat ?
Apa ayat quran dan hadis yang bakal mereka baca demi nak halalkan yang haram ?


Tags: ,

About author

Curabitur at est vel odio aliquam fermentum in vel tortor. Aliquam eget laoreet metus. Quisque auctor dolor fermentum nisi imperdiet vel placerat purus convallis.

8 Komen

  1. Anonymous
    3:13 PM

    BN bagi itu 'rasuah'

    Fuckatoon bagi itu 'sedekah'

    dewan ulama pas masih 'silent mood' ....tidooooo

    gen2felda

  2. Anonymous
    3:17 PM

    Satu gamba bukti xkuat... Tetapi ada lagi jelas...

  3. pak mus
    6:01 PM

    Dulu PAS nak lelong Putrajaya demi Agama.Kini PAS telah lelong Agama demi Putrajaya. Jika MELAYU berpegang kepada Al Quran dan hadis jelas menyebut bahawa kaum Yahudi dan Nasara tidak akan berdiam diri sehingga kita mengikut mereka

  4. Anonymous
    12:08 AM

    Tak pe anak muda sekarng dah cerdik, pas bagi ambik, pkr bagi ambik tapi sokng nanti untuk masa depan tetap bn........

  5. Anonymous
    12:35 PM

    bodo umno ,, nk fitnah x beragak ..
    aku xtau nk kate cmne ngn umno yg bodo bin bangang ni ,,, da la bodo ,, bangang lagi ,, bee end la weii ~~
    puak totok umno ~~ bramm ~

  6. Anonymous
    8:57 AM

    Ini buiness ma...... Sponsor manyak dari luar kasi , kita bagi sikit la pada macai2 kita. Yg banyak tu kita sapu. Siapa mau bayar tambang datang, tempat tidur, makan and duit shopping sikit. Itu semua luar kl punya orang.

  7. Anonymous
    8:11 PM

    SAHABAT GUNUNG SIAL... KALAU NK FITNAH PUN AGAK2 LA.. XDER SIAPA PUN YG KENA BAYAR G PERHIMPUNAN TU.. YG KENA BAYAR PENCACAI AMNO.. 20 RINGGIT BALING CAT PD BAS JELAJAH NERDEKA..

  8. Anonymous
    11:55 PM

    cai cai machai pembangkang .. kalau tak cai cai bukan pencacailah .. anak sedara aku belajar di UIA dan balik cuti .. katanya rakan rakannya yang turut serta KL112 dibayar RM100 ... nak kata UMNO bagi ke? .. kalau nak kata orang bodo tu agak agaklah .. jangan sampai orang tengok lu bodo piang ...

Post a Comment