Kedatangan Nick Xenophon Untuk Anjur Anwar Bersih 4.0 ??


Pengasas PKR, Ng Lum Yong meminta Azmin Ali menjelaskan desas-desus mengenai kedatangan Nick Xenophon ke Malaysia adalah utk menganjurkan satu demostrasi jalanan atau disebut sebagai himpunan 'Anwar Bersih 4.0.

Berikut adalah kenyataan penuh Ng Lum Yong: Kita ingin minta penjelasan dari Azmin Ali sama ada benar desas-desus mengatakan tujuan utama Xenophon dtg keMalaysia adalah utk menganjurkan satu demostrasi jalanan iaitu himpunan 'Anwar 4,0’

Kita mahu tahu sama ada himpunan 'Anwar Bersih 4.0’ akan dibuat sebelum perbicaraan kes Anwar saman Nalla atau sebelum PRU-13.

Mampukah Xenophon dan Himpunan 'Anwar Bersih 4.0 menghalang Shamsidar Taharin daripada naik ke kandang saksi di mahkamah.

Mengapa Anwar perlukan Xenophon utk mempertahankan Shamsidar...

Kita juga mahu tahu sama ada Xenophon akan memberi ucapan khas utk meyakinkan kpd semua rakyat dan Majlis Syura Ulama Pas bahawa Anwar adalah pemimpin PR yg paling bersih dan paling layak jadi calon Perdana Menteri.
Tags: , , , , , , ,

About author

Curabitur at est vel odio aliquam fermentum in vel tortor. Aliquam eget laoreet metus. Quisque auctor dolor fermentum nisi imperdiet vel placerat purus convallis.

0 Komen

Post a Comment