Aku Tuntut Penjelasan Ibdillah Ishak


Sebagai seorang ahli PemudaUMNO dan memegang jawatan dalam Pemuda UMNO di peringkat bahagian, aku masih menghormati Ibdillah sebagai EXCO Pemuda UMNO Malaysia merangkap Pengerusi Media Sosial....

Tapi aku juga yang dah terlibat dalam dunia blogging sebelum Pak Lah jadi Perdana Menteri lagi (tapi aku bukan blogger tersohor atau blogger elit..... sekadar jadi blogger nyamuk sahaja) – aku tuntut penjelasan Ibdillah mengenai artikel yang dikeluarkan oleh blog RembauTimes nie ...

Jangan kerana nila setitik, rosak susu sebelanga.

Jadi, aku menunggu jawapan dari Ibdillah.... dia boleh jawab dalam blog aku, FB, twitter atau instagram aku ..... aku pun #lifestyle gak....


Paling tidak pun, dia masih boleh sms, whatsapp ataupun telegram aku ..... dia tahu nak cari aku di mana !!!!
Tags: ,

About author

Curabitur at est vel odio aliquam fermentum in vel tortor. Aliquam eget laoreet metus. Quisque auctor dolor fermentum nisi imperdiet vel placerat purus convallis.

0 Komen

Post a Comment