HOT: Gambar Pelakon Awan Dania 2 Cium Mulut Tersebar Di Internet... #barai

Ini aksi ala-ala Mat Sabu dan Normah...

Macam PAS pianngggg la artis ni.... Comolot pun nak ambik gambar? Hah... terimalah padah diatas perbuatan bodoh ini...


Gambar-gambar ini dipetik daripada laman blog selebriti tempatan. Memang agak susah kita mengira bagaimana gambar 'superprivacy' ini begitu tersebar diluas di internet. Memandangkan ianya mengambil kira soal maruah dan pribadi diri. Siapa gambar dibawah ini? dia adalah pelakon Awan Dania 2, singaktan namanya QWH...

Kalau dapat kat Anwar Ibrahim ni... Dua-dua lobang dia taji....


PAS kata tak pa.. biaq pi laaaa... gambar, pita video mana boleh pakai....
kalau tak ada 4 saksi... na...



Nasihat aku kepada adik-adik manis zaman sekarang, jangan lah tiru aksi bangang ini... cuba fikirkan dalam hal ini sape yang best dan untung? mamat tu jugak yang untungkan... korang dapat apa? #barai -

Sumber: Jinggo World
Tags: ,

About author

Curabitur at est vel odio aliquam fermentum in vel tortor. Aliquam eget laoreet metus. Quisque auctor dolor fermentum nisi imperdiet vel placerat purus convallis.

2 Komen

Post a Comment