Permatang Pauh Letak BERUK Pun PKR Menang

Inilah reality tajuk berkenaan, sebabnya PRU13, Anwar semakin pasti tidak mempertahankan kerusi Parlimen Permatang Pauh.

Jika beliau tidak dihantar bertanding di Parlimen Penjara Sungai Buloh, hampir pasti Anwar Ibrahim akan bertanding salah satu kerusi Parlimen dalam Selangor, dan Kelana Jaya hampir pasti sasaran Anwar Ibrahim.

Keadilan Insider – (hahahaha), sumber dalaman PKR sendiri mengesahkan bahawa Anwar akan bertanding di Selangor…Opss !!! Bukan Anwar sahaja malah ramai pemimpin-pemimpin besar dalam pakatan pembangkang akan bertanding di Selangor …..

Mulanya, jika Anwar ke Selangor, PKR bercadang meletakkan kembali Wan Azizah bertanding di Parlimen Permatang Pauh, tapi memandangkan Kak Wan telah melepaskan jawatan pada 2008, akta SPR mengatakan sesiapa sahaja yang melepaskan jawatan dalam tempoh, maka dia tidak dibenarkan bertanding dalam masa 5 tahun atau satu penggal (kalau aku tak silap) ….

Namun, PKR merasakan Permatang Pauh kubu kuat mereka, maka mereka tak hairan untuk meletakkan BERUK sekalipun, kerana mereka yakin menang …..

Kalau tak beruk atau isteri Anwar, Kak Jijah …. PKR atau Anwar boleh meletakkan AMOI yang Anwar dah Balun tu sebagai calon PKR di Permatang Pauh …. Confirm Menang ….


Nie bukan amoi yang dimaksudkan…. Gambar hiasan semata-mata….

Tags: ,

About author

Curabitur at est vel odio aliquam fermentum in vel tortor. Aliquam eget laoreet metus. Quisque auctor dolor fermentum nisi imperdiet vel placerat purus convallis.

0 Komen

Post a Comment