Dah Tahu Nak Di'Bogel' Di Indera Mahkota- Azan Nak Jadi MB Terengganu plak


Ceeehhhh !!! Berangan nak jadi MB ler tu. Yelah, dah tahu nak bakal terlungkup kat Indera Mahkota…. Kini si Bekas Bendahari Agung GPMS nie nak jadi MB Terengganu plak …..

Opsss !!! ye ker? Aku rasa tak lah kot …. Menurut Azan Ismail yang merupakan Pengerusi PKR Terengganu, PKR berhasrat bertanding di tiga kerusi Parlimen dan 11 kerusi Dewan Undangan Negeri (DUN) pada Pilihan Raya Umum Ke-13 (PRU-13).

Takkan 11 kerusi DUN, PKR boleh menjadi MB …. Mana nak letak muka Hadi Awang plak dan yang lebih penting, di mana kekuatan PKR di negeri Terengganu nie …

Aku sempat jugalah berborak dengan beberapa orang Ganu hari nie termasuk beberapa orang yang ‘simpati’ pada perjuangan Pakatan Pembangkang, dan peluang untuk bertanyakan tentang permintaan PKR Terengganu nie … semuanya menolak dan memperlekehkan permintaan ini kerana PKR tidak ada asas pun di sini, bukan seperti PAS yang jelas dan nyata mempunyai kekuatan tersendiri.

Oleh tu, Azan tak yah nak berangan nak jadi MB, apatah lagi untuk mendapatkan 14 kerusi untuk PKR kerana rakyat malah penyokong PR Terengganu sendiri muak dan tidak menerima PKR- Pemimpin Kote Rakus di negeri ini……
Tags:

About author

Curabitur at est vel odio aliquam fermentum in vel tortor. Aliquam eget laoreet metus. Quisque auctor dolor fermentum nisi imperdiet vel placerat purus convallis.

0 Komen

Post a Comment