Tindakan Kurang Ajar Terhadap Ibu Yusmadi Yusof


Aku dengan Yusmadi Yusof (MP Balik Pulau) memang berbeza ideology politik tetapi tindakan yang aku sifatkan KURANG AJAR terhadap ibu Yusmadi Yusuf tidak harus berlaku ….

Kalau ko nak rompak pun, rompak ajerlah tapi janganlah sampai nak tumbuk orang tua tu….. Cuba korang (si perompak) bayangkan kalau aku tumbuk mak ko… apa perasaan ko ….

Tapi mungkinkah tindakan rompak dan tumbuk ibu Yusmadi ini, sekali lagi UMNO dan Barisan Nasional akan dipersalahkan oleh pihak Pakatan Rakyat atau dari Yusmadi sendiri?

Mungkinkah……
Tags: ,

About author

Curabitur at est vel odio aliquam fermentum in vel tortor. Aliquam eget laoreet metus. Quisque auctor dolor fermentum nisi imperdiet vel placerat purus convallis.

5 Komen

  1. siyes aku simpati kpd mak yusmadi ni. really aku simpati. sial punya perompak. tp dgn yusmadi...no. penghancur melayu.

  2. toksah lah smpai tumbuk org tua tu...

  3. Anonymous
    6:00 AM

    1cJpt ghd
    uZqt michael kors outlet
    zWur ghd
    2lJht ugg uk
    2dVnq ghd hair

Post a Comment