Rafizi Ketinggalan Zaman - Noh


Timbalan Pengerusi UMNO Selangor, Datuk Seri Noh Omar hari Ini menbidas Pengarah Strategik PKR, rafizi Ramli yang mengatakan pemberian 1000 permit teksi individu yang di beriman oleh PM baru-baru ini meniru dasar PR

"Ini adalah satu kenyataan yang ketinggalan zaman. Saya ingin mengatakan disini bahawa semasa saya menjadi menteri Pembangunan Usahawan, saya pernah beri 3000 permit individu kepada pemandu-pemandu teksi.

Sehingga ke hari ini masih ada lagi pemandu-pemandu teksi yang datang berjumpa saya untuk mengucapkan terima kasih," ujarnya dalam satu kenyataan haru ini.

Tambahnya, Kenyataan beliau mengatakan itu adalah gimik politik BN adalah satu kenyataan yang jelas menipu rakyat.

"Saya ingin menasihati rafizi supaya mengkaji lebih dahulu sebelum membuat kenyataan yang akan menyerlahkan sikap kurang cerdik beliau dan Pakatan Pembangkang," ujarnya yang juga Timbalan Pengerusi BN Selangor


Sent from Yahoo! Mail for iPhone
Tags: , ,

About author

Curabitur at est vel odio aliquam fermentum in vel tortor. Aliquam eget laoreet metus. Quisque auctor dolor fermentum nisi imperdiet vel placerat purus convallis.

1 Komen

  1. Anonymous
    2:37 AM

    Rafizi belajar tinggi tapi jelas kurang cerdik..hahahahaha

Post a Comment