SAH !!! Yusmadi Yusoff Mangsa Pertama Azmin Ali


Benarlah desas-desus yang aku terima beberapa bulan yang lalu bahawa 4 MP PKR tidak akan dicalonkan pada PRU13 nie …

MP Balik Pulau, MP Kelana Jaya, MP Kuala Langat ….. (satu lagi aku terlupa) ….. dikatakan tidak mendapat tempat kerana tidak sebulu dan sehaluan dengan Timbalan Presiden, Azmin Ali.

Laporan Mstar bahawa Yusmadi Yusoff digugurkan daripada senarai calon Parti Keadilan Rakyat (PKR) pada Pilihan Raya Umum ke-13 (PRU-13) akan datang, seakan-akan mengesahkan berita yang aku terima dulu …

Errrmmm… Yusmadi nie seorang MP dan anak muda yang hebat…walaupun dia MP PKR, namun aku kena akui bahawa dia memang hebat, petah berbicara, kental semangat juangnya …. Namun kerana tidak sehaluan dengan Azmin, masa depan dan karier politiknya ‘bakal’ ditamatkan dalam dalaman PKR sendiri …..
Tags: ,

About author

Curabitur at est vel odio aliquam fermentum in vel tortor. Aliquam eget laoreet metus. Quisque auctor dolor fermentum nisi imperdiet vel placerat purus convallis.

6 Komen

  1. Anonymous
    8:42 PM

    Yusmadi hebat??? ptuihh!!
    kekekekekeke.. sesiapa yg menyokong Si Bapak Gay tu tak hebat tapi bangang bodoh stupid walau mengaji tinggi melangit!!!

  2. Anonymous
    9:41 PM

    Bodo le....mana ada jasanye...hehehe....pkr tak latih ahlinya untuk buat jasa pada rakyat oiiii

  3. Anonymous
    11:47 PM

    Setuju...cakap kosong..tak de isi..

  4. KOMEN: Weeeiiii, korang tak tahu, mamat Yusmadi nie hebat …. Sebab salah satu perkara yang dia nak buat tapi masih tak sempat nak buat ialah patahkan kaki aku ….. (Tunggu aku ulas dalam artikel yang akan datang) …..

    Dia ingat aku anak patung ker yang dia nak patahkan kaki aku…. hahahaha

  5. Anonymous
    5:04 PM

    Yusmadi apa rasa sekarang....Jawabnya Yusmadi you have been YUSED Bro! ha..ha..

  6. Anonymous
    8:10 AM

    tok det kata..orang yg tunggal dalam umno ni semua yg bodohx2 sja..keh keh

Post a Comment