Hero Filem `Misteri Villa Nabilla' Menyorok Rumah Awek Rupanya ....


Mangkuk hayun betullah budak nie, ingatkan dah kena gigit dengan 'hantu Nabila', rupanya Mohd Izzat Izzudin bin Hussin, 16 yang dilaporkan hilang sejak Sabtu lalu telah ditemui di Flat Desa Mutiara 4, Johor Bharu, Johor, awal pagi tadi.

Khabarnya lepak kat umah awek dier ...

Beliau sebelum ini dilaporkan hilang selepas mengunjungi sebuah rumah tinggal (Villa Nabila) di Danga Bay.

Apa tujuan dia sebenarnya?

Nak cari publisiti? kalau nak cari publisiti, memang dia berjaya, tapi bukan nama baik yang dia dapat, tpi nama Nabila yang jadi perhatian ...


Esok-esok, David Teo jugak yang dapat untung maaaa... buat filem 'Misteri Villa Nabilla'.... 
Tags: ,

About author

Curabitur at est vel odio aliquam fermentum in vel tortor. Aliquam eget laoreet metus. Quisque auctor dolor fermentum nisi imperdiet vel placerat purus convallis.

3 Komen

  1. Anonymous
    9:33 PM

    SYUKUR kpd. ALLAH SWT Mohd Izzat telah selamat!

    Tapi saya syaki cerita KARUT ini asalnya adalah disebar oleh GENG KONGSI GELAP CINA, utk. RAMPAS Tanah Villa yg. sungguh LUAS ini yg. amat bernilai, melalui ejen hartanahnya (lihat MO Kongsi gelap Cina menguasai industri hartanah) di http://www.thestar.com.my/News/Nation/2013/08/10/Gang-36-one-of-the-most-feared-in-the-nation.aspx, Gang 36 one of the most feared in the nation, Saturday August 10, 2013), dgn. harga murah, kerana di Danga Bay, yg, hartanahnya makin meningkat terutamanya akibat syarikat dan pembeli dr. Singapura/serta warga asing! Mungkin tanah ini tanah Rezab Melayu!

    Makcik Sambal Belacan – PERTAHAN Islam dan umatnya, Raja-Raja Melayu/PM-TPM/UMNO/Bahasa Melayu, hak BUMIPUTERA Melayu dan BUMIPUTERA lain; dan hak orang miskin dari semua bangsa yang hormat Islam, dan bangsa dan hak Bumiputera (Bumiputera juga bermakna Pribumi/Orang Asal/Indigenous/Native/Aboriginal/First Nation).

  2. Anonymous
    9:34 PM

    Meluat aku tengok muka budak ini.Selamba sahaja, dengan tidak rasa bersalah. Berapa banyak wang kerajaan habis dengan perbuatan sia-sia budak ini.

  3. Anonymous
    10:14 PM

    Yang pi caya benda karut siapa suruh.

Post a Comment