Jeff Oii Bukan Tidak Ikhlas, Sebaliknya Sengaja Timbulkan Polemik Untuk Jadi Perhatian Rakyat

Naib Ketua Pemuda UMNO Malaysia, Khairul Azwan Harun menyifatkan pemimpin-pemimpin DAP ini tidak mempunyai nilai kepimpinan, selain tidak mempunyai perasaan hormat orang lain serta tidak mempunyai keikhlasan dalam diri mereka.

Jelasnya, tindakan Ahli Parlimen Jelutong yang meminta maaf di atas keceluparannya terhadap pegawai Majlis Perbandaran Pulau Pinang (MPPP) yang digelarnya sebagai 'kucing kurap' jelas membuktikan sikap dan peribadi sebenar pemimpin DAP ini yang tidak tahu hormat orang serta tidak ikhlas.

“Dia minta maaf hari ini, esok dia buat lagi. Jadi dengan tohmahan, dengan cacian itu sahaja dah melambangkan sikap mereka dan rakyat janganlah selalu tertipu, khususnya kakitangan kerajaan, kena benar-benar mengerti dan menilai pemimpin-pemimpin macam ini, untuk kita tolak sama sekali.

Saya fikir orang macam Jeff Oii ini jangan kita layan, kerana dia sebenarnya mencari publisiti murahan berbanding kita sebagai pemimpin BN yang membawa nilai dan makna dalam perjuangan, dalam perkhidmatan kita.

Datuk Seri Najib pun selalu menekankan kita ini member perkhidmatan kepada rakyat, kita bawa nilai-nilai murni, semangat toleransi dan persefahaman, jadi nilai-nilai murni masyarakat ini langsung tidak wujud dalam jiwa pemimpin-pemimpin pembangkang, khususnya DAP ini,” ujarnya ketika di temui mengulas tindakan Jeff Oii yang meminta maaf secara terpaksa berhubung kenyataannya mengelar kakitangan awam sebagai ‘kucing kurap’ baru-baru ini.

Dalam masa yang sama, Khairul Azwan tidak melihat tindakan meminta maaf Jeff Oii ini akibat tekanan dari Pengerusi DAP, Karpal Singh sendiri sebaliknya ianya merupakan permainan pemimpin DAP yang mahukan populariti kerana mereka ketandusan isu, jadi mereka cari satu polemik.

“Hasil dari polemik ini nanti akan nampak seolah-oleh dia (mereka) itu akan mendapat perhatian umum, perhatian rakyat. Tapi orang tahu siapa Jeff Oii ini, seorang yang berjiwa kotor, yang tidak langsung mempunyai hormat pada orang.


Hari ini dia nak maki orang, esok-esok dia minta maaf, lepas itu dia maki balik. Jadi, pemimpin seperti apa ini? Jadi kita faham-faham sahajalah,” tambahnya yang juga Ahli Majlis Tertinggi UMNO. 
Tags: ,

About author

Curabitur at est vel odio aliquam fermentum in vel tortor. Aliquam eget laoreet metus. Quisque auctor dolor fermentum nisi imperdiet vel placerat purus convallis.

2 Komen

  1. Anonymous
    8:52 PM

    Si DAPBANGKAI ooi-ANJING-KURAP-muka-mcm-geng-kongsi-gelap-Cina ni, saya syaki nak mengalih perhatian dr. kekejaman geng kongsi gelap KAPIR yg. makin BUAS di NEGARA ISLAM kita ini!

    Bah. pertama:

    Kita berdoa kpd. ALLAH SWT agar pegawai polis kita yg. MALANG hari tu yg. ditetak parang geng dadah, akan sembuh segera! Tapi jgn. harap akan dapat simpati dr. loyar-loyar LIBERAL LONGKANG DAPBANGKAI/PKR - yg. lebih GILA membela PENJENAYAH-mcm-BINATANG-BUAS!

    Itulah sebab polis mesti SENTIASA pakai pakaian kebal dan bersenjata canggih, mcm. "SWAT-Team" bila menyiasat kegiatan jenayah termasuk berkaitan pembunuhan/rompakan/dadah/pelacuran/pornografi, kerana GENG KONGSI GELAP KAPIR makin bermaharajalela, disyaki merancang pembunuhan beramai (GENOCIDE) umat Islam/Melayu di Tanah Melayu PUSAKA ISLAM kita ini !
    Lihatlah PEMIMPIN/BIJAK-PANDAI/RAKYAT dr. umat Islam/Melayu adalah MAJORITI, ditimpa mcm-mcm penyakit, kemalangan, jenayah dan bencana, di Malaysia ini. Kita bukan nak menyoal takdir ALLAH SWT, namun angkara JAHAT pd. mangsa dan keluarga mereka, tidak boleh dibiarkan terlepas dlm. Islam - lihat suntikan kimia/racun termasuk disyaki melalui penternakan haiwan dan tanaman, yg. diberi makan/dibajakan racun kimia, utk. menyebabkan kanser/sakit jantung/racun di http://www.globalresearch.ca/the-cia-has-attempted-to-assassinate-50-foreign-leaders-including-chavez/5326864, The CIA has Attempted to Assassinate 50 Foreign Leaders Including Chavez, Global Research, March 15, 2013; dan http://imeu.net/news/article0024562.shtml, Israel's History of Assassinating Palestinian Leaders, The IMEU, Nov 6, 2013)! Dan jgn. lupa, si KAPIR MUSUH Islam/Melayu dr. DAPBANGKAI/PKR, yg. ingin MENJAJAH TANAH MELAYU ISLAM kita ini serta umatnya, adalah sekutu kuat PAP-Barat-Israel – yg. disyaki menaja geng kongsi gelap!

    Maka, pedulikan GERTAKAN loyar-loyar LIBERAL LONGKANG DAPBANGKAI/PKR tu! Kalau kat Barat pun, yg. asyik TERLALAK psl. "demokrasi-hak asasi" LIBERAL Barat-Zionis, penjenayah yg. melawan walau tiada senjata pun, akan terus ditembak mati mcm. KATAK!

    Makcik Sambal Belacan – PERTAHAN Islam dan umatnya, Raja-Raja Melayu/PM-TPM/UMNO/Bahasa Melayu, hak BUMIPUTERA Melayu dan BUMIPUTERA lain; dan hak orang miskin dari semua bangsa yang hormat Islam, dan bangsa dan hak Bumiputera (Bumiputera juga bermakna Pribumi/Orang Asal-Asli/Indigenous/Native/Aboriginal/First Nation).

  2. Anonymous
    8:54 PM

    Bah. kedua:
    Sedih betul baca tentang jenayah-SYAITAN ini, kalau ada Hukum Hudud, kan bagus, biar DIPANCUNG dpn. org. ramai, penjenayah-mcm-binatang-BUAS ni (yg. si KAPIR, kalau menganiaya umat Islam juga harus dihukum bawah Hukum Hudud) - lihat jenayah rogol dan pembunuhan anak-anak kecil tiga beradik Islam/Melayu kita dan Bumiputera S'wak,
    di http://www.bharian.com.my/bharian/articles/Polissahkanpuncakematiantigaberadikakibatdibunuh/Article/?mutakhir, Polis sahkan punca kematian tiga beradik akibat dibunuh, 2013/12/01; dan
    http://www.nst.com.my/nation/general/half-naked-body-of-girl-found-by-roadside-1.417473, Half-naked body of girl found by roadside, 01 December 2013.“ INNA LILLAHI WA INNA ILAIHI RAJI’UN “ -
    - Sesungguhnya kita ini semuanya adalah milik Allah dan kepadanya nanti kita akan kembali.

    Makcik Sambal Belacan.

Post a Comment