500,000 Pengunjung Penuhi REFORMASI 2 Di Dataran Masjid Putra


Kira-kira 500,000 pengunjung telah memenuhi program REFORMASI 2 @  Program Selawat Perdana 1435H: Malam Cinta Allah dan Rasul yang kini sedang berlangsung di Dataran Masjid Putra di sini sebentar tadi...

Turut kelihatan beberapa pemimpin negara termasuk isteri Perdana Menteri, Datin Seri Rosmah Mansor dan Timbalan Menteri di Jabatan Perdana Menteri, Datuk Ahmad Maslan.


Program yang dianjurkan oleh barisan generasi muda di bawah naungan Sekretariat Selawat Perdana ini bermula dengan alunan zikir pada jam 6.45 petang, diikuti solat maghrib berjemaah serta bacaan Al-Quran, seterusnya tazkirah agama oleh finalis program realiti TV Pencetus Ummah, diikuti solat Isyak.

Bertemakan Kesatuan, Perpaduan dan Persaudaraan itu menampilkan ikon agama terkenal, Habib Syech Abdul Qodir As Seggaf dan tausiyah pula bakal disampaikan Habib Ali Zaenal Abidin.



Pic & Sumber Artikel: RakyatNews
Tags: , , , , , , , , , ,

About author

Curabitur at est vel odio aliquam fermentum in vel tortor. Aliquam eget laoreet metus. Quisque auctor dolor fermentum nisi imperdiet vel placerat purus convallis.

4 Komen

  1. Anakmuda
    11:24 PM

    Subhanallah terharu melihat PM negara kita bersama2 dlm majlis memuji Allah dan Rasul ini berjam2..
    Doa Habib Syech yg amat menyentuh jiwa.. betapa kerdilnya kita ini.. hanya pd Allah jua kita memohon apa jua..

    Rahmat Allah SWT mencurah2 di majlis begini.. menitis air mata.. DS Najib bersama2 dengan semua sama2 berselawat.. memuji2 Allah.. apakah ini masih tidak baik?

    Allahu Akbar!!!

    Semoga Rahmat dan Pertolongan Allah bersama Malaysia dan Kerajaan.. Ameen!

  2. Allahu Akbar !! Allahh Akbar !! Allahu Akbar !!

  3. Anonymous
    8:49 AM

    SYUKUR ALHAMDULILLAH! Hidup ISLAM/umatnya termasuk YAB PM DS Najib dan IBUNDA NEGARA kita, DS Rosmah! Semoga umat Islam/Melayu di NEGARA ISLAM; Tanah Melayu pusaka nenek moyang kita, jadi lebih soleh, Insya-ALLAH!

    Sebenarnya seluruh Dunia, termasuk Tanah Melayu ISLAM kita ini mahu di’GAY‘kan oleh puak pengikut SYAITAN Illuminati Barat-Zionis terutamanya rejim Amerika, melalui ejen tempatannya termasuk si PEMBANGKANGPELIWATSONGSANG - lihat di http://www.thetruthseeker.co.uk/?p=40983, Repost: Obama’s Sodomite Past Comes Back To Haunt Him, By Wayne Madsen on January 8, 2012 (kalau berita ini tak benar, tentu Obama dan geng Gaynya yg. ramai dlm rejim Amerika, dah SAMAN).

    Apa maknanya Illuminati ini - lihat di http://www.blissful-wisdom.com/rothschild-sponsored-zionism-world-banking-control-and-israel.html, Rothschild sponsored Zionism, World Banking Control, and Israel; dan http://www.tokenrock.com/explain-order-of-skull-and-bones-the-78.htm, The Order of Skull and Bone. Dlm. industri seni Barat, tamadun syaitan Illuminati ini juga diPUJA oleh kumpulan KAPIR Heavy Metal/mana-mana artis yg. berperangai-BUAS-mcm-haiwan, termasuk Madonna, Lady Gaga, Keisha; Rihanna, Beyonce, Miley Cyrus dsbnya – lihat http://www.altheadlines.com/famous-illuminati-members-13248490/, Famous Illuminati Members, By: David Veritas, May 14, 2013; dan http://www.altheadlines.com/top-10-illuminati-symbols-hidden-in-plain-sight-13249963/, Top 10 Illuminati Symbols Hidden In Plain Sight, By: David Veritas, July 23, 2013.

    Makcik Sambal Belacan – PERTAHAN Islam dan umatnya, Raja-Raja Melayu/PM-TPM/UMNO/Bahasa Melayu, hak BUMIPUTERA Melayu dan BUMIPUTERA lain; dan hak orang miskin dari semua bangsa yang hormat Islam, dan bangsa dan hak Bumiputera (Bumiputera juga bermakna Pribumi/Orang Asal-Asli/Indigenous/Native/Aboriginal/First Nation).

  4. Anonymous
    8:15 PM

    apa itu najis Mughlazah pun tidak tahu

Post a Comment