Sahabat-Gunung Takde Ranking ….. perlu ker?


Baru kejap tadi ada kawan call bercakap soal media baru, atau media social dan sebagainya…. Kemudian timbullah citer pasal blog Sahabat-Gunung …. 

Menurutnya blog Sahabat-Gunung takde dalam ranking blog hebat ….

Dia suruh aku menulis kasi power-power sikit, kasi ada maki hamun dan sebagainya…

Persoalannya…. Perlu ke Sahabat-Gunung duduk dalam ranking blog-blog hebat seperti PapaGomo, APA, GAP dan sebagainya?

Takpelah, tak duk dalam ranking pun takpe asalkan aku bahagia dengan blog aku yang macam nie. Aku seperti “pejuang yang pergi berjuang dengan tangan dan kaki yang terikat”.

Aku harap ada yang faham dengan maksud aku tu …. Ada yang boleh dan BANYAK yang tak boleh aku lakukan dalam blog aku nie …. Maka, biarlah ia takde ranking dari dipanggil dari semasa ke semasa …..  



Sahabat-Gunung: Aku pernah bercadang nak tutup atau lelong jer blog aku nie…. Tapi laku ker? Lainlah macam blog sahabat aku, PapaGomo…. Confirm ada orang beli kalau dia nak jual …. Hehehehe.
Tags:

About author

Curabitur at est vel odio aliquam fermentum in vel tortor. Aliquam eget laoreet metus. Quisque auctor dolor fermentum nisi imperdiet vel placerat purus convallis.

1 Komen

  1. SAMA LAH KITA, TAK BERBAYAR DAN DI BAYAR. BERBELOG UNTUK BANGSA DAN NEGARA. SAYANG UMNO KALAU SEMUANYA BERBAYAR. JUAL SAJA NEGARA INI PADA BANGSA LAIN

Post a Comment