Noh Omar & UMNO Selangor.



Ini adalah kenyataan Datuk Seri Noh Omar, Timbalan Pengerusi Badan Perhubungan UMNO Negeri Selangor di dalam Facebooknya sebentar tadi….

Sy ditanya tntng kedudukan UMNO dan BN Sgor. Bagi sy pemimpin dtg dan pergi. Itu lumrah.

Sy tak penting tp yg penting perjuangan BN Sgor harus diteruskan. Kalau YAB PM masih memerlukan khidmat sy, sy sedia membantu. Kalau beliau mahukan kepimpinan yg baru sy sedia memberi sokongan.

Tidak ada istilah merajuk atau kecil hati.


Ini pula komen aku menjawab status FB Noh Omar….

Insya-Allah, saya suka juga peluang diberikan kepada pemimpin muda di Selangor untuk mencorakkan kepimpinan UMNO untuk masa depan khususnya pada PRU14, tapi peranan dan tanggungjawab juga harus diberikan kepada Datuk Noh sebagai pemimpin lama, tak boleh PM ketepikan jer Datuk Noh ......

Dalam masa yang sama, Datuk juga menang dengan tambahan majoriti pada PRU lalu .... Selain mengejalkan kemenangan 100% di kawasan Datuk .... membuttikan bahawa BN Tanjong Karang di bawah pentadbiran Datuk sangat rapat dan diterima oleh rakyat ......

Tags: , ,

About author

Curabitur at est vel odio aliquam fermentum in vel tortor. Aliquam eget laoreet metus. Quisque auctor dolor fermentum nisi imperdiet vel placerat purus convallis.

0 Komen

Post a Comment